Oldal kiválasztása

Most, amikor úgy nőnek ki a katás egyéni vállalkozások a semmiből, mint a gombák a földből, megteheti-e az adott vállalkozó, hogy dacolva az interneten élt élet világhódításával, nemet mond egy saját weboldalra?

Persze! Ha nem akar az

  • üzletében fejlődni,
  • a piacon elterjedni,
  • a köztudatban jelen lenni,
  • a Google-ban szerepelni,
  • a Facebookon kívülieknek is információt nyújtani,

akkor nagyon is mondhat nemet egy saját weboldalra. DE! Vajon ezt melyik mai vállalkozó akarja?! Egy kisvállalkozás honlapja nem csak az áruk és szolgáltatások értékesítésére hivatott, hanem értéket is közvetít az emberek felé. Ha még mindig nem győztelek meg, tarts vele, nézzünk az IGEN-re 9+1 okot!

9+1 ok, amiért egy vállalkozásnak szüksége van weboldalra

 

1. Az ügyfelek számítanak rá.

 

Ha csak ez lenne az egyetlen okod, hogy weboldalt készíttess, már ez is elég lenne az IGEN-hez. Tíz fogyasztóból legalább 6 azt várja, hogy a vállalkozások online tartalmakat szolgáltassanak az üzleti tevékenységükről valamilyen formában, és több, mint a fele kifejezetten a vállalkozás weboldalára megy termékinformációért. Ha szolgáltató vagy – például virtuális asszisztens -, akkor a szolgáltatásaid részletezését keresik, melyeket jellemzően a weboldalra teszünk ki.

Ha nincs digitális megjelenésed, a mai kor türelmetlen ügyfelei egy kattintással már a konkurens vállalkozót keresik fel.

 

2. Az ügyfelek bizalmat és bizonyítékot társítanak hozzá.

 

A vevők 90%-a azt állítja, hogy vásárlási szándékukban befolyásolta őket a weboldalon közzétett vélemények elolvasása. A vállalkozásodról, szolgáltatásodról szóló vevővélemények már megteszik az első érintéseket az érdeklődő felé, és hívogatják őt, hogy az ügyfeled legyen. Bizonyítékot is találnak rá, hogy működsz, méghozzá JÓL működsz, hiszen az online szereplő értékelések visszaigazolják számára azt. Nem beszélve a rendszeresen frissülő blogposztokról, és referenciákról.

 

3. Te tudsz irányítani általa.

 

Azt, hogy a közösségi médiában, vagy bármely fórumon, online felületen mit mondanak rólad, nem tudod befolyásolni. A weboldaladon viszont te vagy az elbeszélő. A weboldaladon leírt történeted által irányítani tudod az online véleményeket a vállalkozásodról, rólad. Továbbá a Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter csatornákhoz kapcsolódó megosztási ikonok megkönnyítik a tartalmaid megosztását a látogatók számára, így a szimpatizánsaid könnyen terjeszthetik az eredeti tartalmaidat.

 

4. Több embert érsz el online, mint amennyire offline képes lennél.

 

Egy weboldalt a világ bármely részéről, bármikor, bármennyien nézhetnek. Neked csak egyszer kell elkészíttetned, az fent lesz a világhálón, határok nélkül. Mi ez, ha nem a világ egyik legolcsóbb marketingeszköze? Csak számold ki, hogy hány szórólapot, névjegykártyát, brosúrát kellene kinyomtatnod, és újranyomtatnod ahhoz, hogy ennyi emberhez eljuttasd a vállalkozásod hírét…ajjaj, ez úgy tűnik, hogy behatárolhatatlan költségekbe verné a még amúgy is kezdő vállalkozásodat.

 

5. Megfizethető áron kapsz ma már profin felépített weboldalt.

 

Ahogy a vállalkozások száma nőtt az utóbbi időkben, úgy kezdett csökkenni a weboldalak elkészítési árai. Miért? Nem, nem a minőség romlása miatt! Egy szakértő által készített weblap 10 éve nagyjából megfizethetetlen volt az egyéni vállalkozók számára. A webesek anno több évnyi kódolástanulás után tudtak csak elkezdeni weboldalt gyártani, és ez, valamint az elkészítés hatalmas időigénye rendesen felverte az árakat a weboldal-készítés piacán. Ma már számtalan profi eszköz áll a hozzáértők rendelkezésére, melyek kihasználásával pár nap alatt fel lehet építeni egy trendi, minden design-igénynek, tartalmi és biztonsági feltételnek megfelelő honlapot.

 

6. A versenytársaid zömének van.

 

De tényleg. Nézz körül, végezz egy rapid piackutatást a konkurens vállalkozások webes jelenlétére vonatkozóan. Biztos vagy benne, hogy nem akarsz a Google találati listáján közéjük tartozni? Képzeld, a vevők 72%-a online járja be a vásárlási útját, kezdve az webes jelenlét felkutatásával. Még ha a Facebookon is találkozik a márkáddal először, akkor is keresni fogja a weboldaladat. Ha nem találja, akkor a piacodon lévő versenytársaidnál fog landolni. Az ő részletes leírását fogja elolvasni a keresett szolgáltatásról, az ő bemutatkozására fog mikroelköteleződni érzelmileg, és az ő ingyenes tudásanyagát fogja letölteni, amivel felkerül a konkurenciád listájára, hogy további releváns tartalmat, érintést, ajánlatot kapjon. Ezek mind elvezetik a kezét a pénztárcájához, és már csilingel is a kassza – a konkurenciádnál…

 

7. Nyitva 0-24-ig.

 

Egy weboldal soha nem fárad el, nem megy el aludni, nincs szüksége pihenésre sem. Míg neked igen. Amíg te alszol, nyaralsz, a weboldalad helyetted is tartja a frontot. Ne korlátozd le a potenciális vevőidet arra az időre, amikor te aktív óráidat töltöd. Ha neki este 10-kor van ideje utánanézni a szolgáltatásodnak, illetve felvenni veled a kapcsolatot a kapcsolat oldaladon keresztül, weboldalad állandó szolgálata megadja neki ezt a lehetőséget. Neked pedig az eladás lehetőségét. Nem az a lényeg, hogy te este 10-kor rögtön válaszolj is neki, de ő akkor tudja leadni a kérését feléd, amikor neki a legoptimálisabb. És ezt egy fancy, csilli-villi üzlethelyiség sem tudja neki nyújtani.

 

8. Megjelensz a Google találati listáján.

 

Ha kellő mennyiségű és megfelelő minőségű tartalmat gyártasz a weboldaladra, a Google szeretni fog, és a kulcsszavaidra jó helyezést fog neked biztosítani. Ehhez megfelelő kulcsszókutatás, “seózás” kell, és rendszeresen frissülő tartalom, pl. blogolás. De, ha nincs weboldalad, akkor egyáltalán nem fog kidobni téged a Google, hiába keresnek rád akár pontosan is a gúgliban.

 

9. Erősítheted a szakértői státuszodat általa.

 

Ma már minden weboldalon szinte kötelező elem a Blog. Elmondom, miért: kapsz egy szabad felületet, ahol te vagy a mesélő, elmondhatod a terméked/szolgáltatásod minden előnyét, kulissza titkát. A már fent említett Google frissülő, aktív oldalnak fogja minősíteni a weboldaladat, ezért előrébb sorolhat a találati listáján. Az olvasóid szinte észrevétlenül kapnak tőled érintéseket, ajánlatokat, mely a mai reklámvakság idején úgy kell egy vállalkozásnak, mint egy falat kenyér. A szakmádon belül erősítheted szakértői státuszodat, mely szintén segít neked abban, hogy az ügyfeled téged válasszon. Ez még csak néhány előny abból a hatalmas kincses zsákból, amit tartalommarketingnek hívunk.

 

+1.  Ha bedől a Facebook vagy a blog.hu, te biztos, hogy talpon maradsz.

 

Hallottál már olyan online felületről, ami egyszer csak megszűnt? Ha te a Facebookkal kezdted a social media pályafutásodat, nem biztos. Pedig Magyarországon a Facebook előtt is volt élet, az IWIW-en. Amíg meg nem szűnt. Hoppá! Akik oda építették a bizniszüket, azoknak igencsak nagy érvágás volt ez a bezárás. Pedig bármikor bármelyik “idegen” felülettel megtörténhet ugyanez. Törekedj a saját felületre, ami maximum csak a vállalkozásod bezárásával szűnhet meg. Ne legyél annyira felelőtlen, hogy kiteszed a bevételi forrásod egy általad befolyásolhatatlan felület szeszélyeinek és veszélyeinek. De nem is kell egy bezárással fenyegetőzni, elég csak egy nap Facebook lehalás, és máris fuccs az aznapi eladásaidnak, ami komoly forintmínuszokat jelenthet.

Most már, hogy tudod, hogy mennyire fontos egy vállalkozásnak a weboldal, ideje azon elgondolkodnod, hogy kivel készíttesd el. Várj! Még mielőtt bedobnád a törülközőt, hogy se időd, se energiád napokat, heteket keresgélni a megfelelő weboldal-készítő szakértőt, had ajánljam figyelmedbe az AVA – Aktív Virtuális Asszisztens csapat weboldal-készítés ajánlatát, ami fantasztikus lehetőség azoknak, akik most indulnak az üzleti életben, vagy szintet akarnak lépni az üzleti életben és nincs több százezrük kezdésnek a saját weblapuk létrehozásához.

 

LÉPJ KI TE IS KÖNNYEDÉN A WEB VILÁGÁBA AVA-KÉNT!

Rendeld meg most a neked való weboldal készítési csomagunkat, mellyel professzionális felületen tudsz értéket adni a ügyfeleidnek!

Kattints ide a részletekért!

weboldal ajánlat virtuális asszisztens